»Na prvi stopnji za nas ni toliko pomembna kakovost scenarija ali izkušenost scenarista, prednost dajemo izvirnosti in potencialu ideje, saj že nekaj let scenarije razvijamo po t. i. modelu writers room, pisateljske sobe, prilagojene našim razmeram.«
»Za Iztrebljevalca smo že napisali pilotno različico in osnutek scenarija. Torej, Iztrebljevalca že predstavljamo kot televizijsko serijo, prvih deset ur.«
»Scenarija ne bo več popravljal ali spreminjal – vrača se na začetek in išče popolnoma drugo idejo za svoj sklepni film.«
»Njegove reklame so bile, kot piše v utemeljitvi, 'tehnično dodelane, živahne, iskrive, duhovite, žgečkljive, estetske, izvirne, drugačne, nove. Z idejo! In pa, pomembno in presenetljivo, naše, domače! Ter izjemno učinkovite, saj so pripomogle h krepitvi mnogih izjemnih blagovnih znamk, večinoma slovenskih'«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju